Home » על מכשיר הגלובל דיאגנוזיס של חברת ביו קיור – איך אתם יכולים לאתר מחלות ולטפל בהן ביעילות

על מכשיר הגלובל דיאגנוזיס של חברת ביו קיור – איך אתם יכולים לאתר מחלות ולטפל בהן ביעילות

אבחון מחלות ובעיות בגוף האדם הוא עסק למקצוענים בלבד. בדרך כלל, אנחנו פונים לרופאים מומחים שיעשו את המלאכה החשובה הזו. הם שואלים את מה שצריך לשאול, מבררים מהם התסמינים, מבצעים בדיקות בסיסיות ומפנים אותנו לביצוע בדיקות מורכבות יותר. הבעיות העיקריות בתהליך הזה הן שהוא לא תמיד מדויק, וכן שהוא מצריך מאיתנו המתנה ארוכה ובדרך כלל גם מורטת עצבים.

החדשות הטובות הן שיש כיום אפשרות לעבור את האבחון בצורה מהירה, לא פולשנית ובעיקר מדויקת לא פחות ביחס לאבחון ה"מסורתי".

השיטה הזו מכניסה לתמונה את מכשיר הגלובל דיאגנוזיס (Global Diagnostic), של חברת ויטה טק (VITATEC) השווייצרית. היא מתבצעת מזה מספר שנים בהצלחה רבה ברשת ביו קיור, ונחשבת לאחת הבשורות המשמעותיות של עולם הרפואה בשנים האחרונות.

על האבחון הממוחשב

מכשיר גלובל דיאגנוזיס משנה את כל מה שידענו על אבחון מחלות ובעיות רפואיות. זהו מכשיר שמבצע סריקה מקיפה של הגוף, ומאפשר לקבל תוצאות אבחוניות מלאות תוך פרק זמן של שמונה דקות בלבד.

המערכת סוקרת בצורה מהירה 13 מערכות בגוף, עם למעלה מ-600 איברים. האבחון עצמו הוא לא פולשני (ולכן לא מסוכן או כולל תופעות לוואי), כשפלוס אחר הוא שאינו כרוך בכאבים או באי נעימות מצידו של האדם הנבדק. האבחון מתאים לכל אחד, לילדים ולמבוגרים כאחד, וגם עבור נשים בהריון שרבים מאופני האבחון האחרים לא מתאימים או מומלצים עבורן.

האבחון עצמו נעשה תוך חיבור של רגלי המטופל לאלקטרודות, השולחות תדרים בעוצמה נמוכה לחלקי הגוף השונים. האבחון מזהה את נקודות התורפה בגוף, ובו זמנית מאפשר אספקת תוכנית אישית של טיפולים.

באמצעות מכשיר גלובל דיאגנוזיס אפשר ללמוד הרבה מאד על מצב הגוף, כולל המערכות הנסתרות והמסועפות ביותר שלו ותהליכים פתולוגיים נסתרים. המערכת סוקרת בין השאר את כלי הדם, השרירים והגידים, עד לרזולוציות קטנות מאד. בין הדברים שכולל אבחון ממוחשב מהסוג הזה אפשר למנות:

  • מדידה של רמת התפקוד במערכת ההורמונלית של הגוף, כולל בלוטת התריס, יותרת המוח, הלבלב וכן הלאה.
  • מדידת צינור העיכול והאיברים החיוניים לפעילות מערכת העיכול, לרבות קיבה, מעי דק, מעי גס, לבלב, כבד ועוד.
  • אבחון אוכלוסיית המיקרובים במערכות הגוף השונות, כולל קנדידה וחיידקים מזיקים אחרים.
  • מדידת רמת הרעלים בגוף והמידה בה הם הצטברו באיברים וברקמות השונות שלו. בין הרעלים שאפשר לזהות בדרך זו בולטים רעלים של תרופות, רעלים כתוצאה מזיהום אוויר או זיהום תעשייתי, הורמונים סינטתיים ועוד.
  • איתור חוסרים תזונתיים מסוגים שונים בגוף
  • מציאת דלקות כרוניות בגוף, כמו גם רמת הרקידקלים החופשיים. אבחון מקיף בשלב הזה מאפשר לזהות או אפילו למנוע את המורכבות שבמחלות, דוגמת סרטן, מחלות לב או מחלות אוטואימוניות.
  • בחינת אלרגיה של הגוף לרוב סוגי המזון, לחומרים סביבתיים, לתרופות וכיוצא בזה.
  • ועוד

ומה לגבי האמינות?

החששות שעשויות לעלות בשלב הזה, של חוסר אמינות באבחון ובממצאים, צריכות לפנות את מקומן. בדיקה מקיפה שערכו שלושה רופאים בבית החולים האוניברסיטאי של גראץ בדרום אוסטריה הראתה שהאבחון שנעשה באמצעות המכשיר היה מדויק לא פחות מאשר זה שהתבצע על ידי רופאים בשיטות המקובלות. המכשיר מאושר לשימוש על ידי ה-C.E.E. האירופאי.

מכשיר ממוחשב גלובל דיאגנוזיס מציע לא רק אבחון ראשוני של מחלות, אלא גם המשך מעקב אחר מצב המטופל שייעשה באמצעות מדידות נוספות. ברשת ביו קיור מעניקים לצד זה כלים טיפוליים להתמודדות עם הבעיות השונות המתגלות במהלך האבחון, למשל טיפול נטורופתי, הדרכה לגבי תזונה נכונה או חיזוק הגוף כחלק מתורת הרפואה המונעת.

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-9033651

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר