Home » סקירת מוצרים להחלקת קמטים

סקירת מוצרים להחלקת קמטים

מוצרים לטיפול בקמטיםאם יש משהו שהיינו שמחים להימנע ממנו, אלו הם הקמטים בעור – אחד הסממנים המובהקים ביותר המעיד כי הגענו לגיל מתקדם.

אלא שאף אחד אינו חסין מפני נזקי הגיל, כך שהקמטים יופיעו תמיד, בשלב זה או אחר. החדשות הטובות הן שלא צריך להרים ידיים, וגם לא לבחור בהכרח בניתוחים פלסטיים יקרים.

כיום, מוצעים לא מעט מוצרים שמכריזים על עצמם כיעילים במיוחד בהחלקה או בהעלמה של קמטים. באילו מוצרים מדובר? ומהי מידת היעילות שלהם? אנחנו ננסה לענות על שאלות חשובות אלה.

קרמים ומשחות

סדרת המוצרים הראשונה להתמודדות עם קמטים היא הקרמים הקוסמטיים והמשחות למיניהם, הנמרחים באופן מקומי על האזור הייעודי בגוף. יחד עם זאת, חשוב להדגיש כבר בנקודה הזו שהיעילות של אמצעים אלה מוגבלת יחסית, והם לא יצליחו לעולם להעלים את הקמטים. תחת זאת, התכלית שלהם היא לשפר במקצת את מרקמו של העור, לשמר אותו ולמנוע הזדקנות עתידית.

חלק מאותם קרמים ותכשירים מיועדים לאזורים ספציפיים בגוף, ונדרש להשתמש בהם בהתאם להוראות המופיעות על האריזה. בין המוצרים הנפוצים, בהקשר הזה, ניתן למנות את סדרות Q1 או בולדקר של הולילנד, סדרת מוצרי היהלומים של שאנאז אירוודה וכיוצא בזה.

יש לציין, יחד עם זאת, כי כשזה נוגע לקרמים ולמשחות להעלמת קמטים, ניתן למצוא בהחלט הבדלים באיכויות המשימה. חשוב להיוועץ עם בכל מקצוע, ולעבור על רשימת הרכיבים הנמצאת על פני המוצר. מוצרים המכילים בתוכם כמויות סבירות של ויטמין A, למשל, נחשבים ליעילים, ולו מכיוון שהויטמין מעודד את צמיחת התאים החדשים בעור, כמו גם ייצורו של הקלוגן.

מכשירים טכנולוגיים להעלמת קמטים

סוג אחר של מוצרים להעלמת קמטים רותם את הטכנולוגיה לתמונה באופן מובהק. מכשיר העלמת הקמטים הגלווני, מבוסס קרני אינפרא אדום, מיועד, בעיקרו של דבר, לקמטים המופיעים באזור הפנים. המכשיר למעשה נועד להחדיר לחות לעומקו של העור, מה שנעשה באמצעות פירוק מים ליונים בגודל זעיר, והחדרתם באמצעות הקרניים. המדובר הוא במכשיר לשימוש ביתי, שיראה תוצאות מסוימות כבר מראשית השימוש בו.

סדרה נוספת של מכשירים להחלקת קמטים מבוסס על גלי אולטרה סאונד, והם משלבים בתוכם גם פעולות עיסוי מסוגים שונים של העור. תוך כדי פעולת הרטט, יגיעו הגלים גם לשכבות העמוקות של העור, וישפרו למעשה את תמיכתו. המכשיר מגדיר באופן אוטומטי את משך השימוש בו בכל פעם, והוא נחשב ליעיל במיוחד במצבים של דלדול בעור הפנים או קמטים המופיעים בשנות ההזדקנות.

המכשיר הבא, שמחירו כמה אלפי שקלים, מבצע את העלמת הקמטים באמצעות גלי רדיו (RF). הטיפול באמצעותו אפשרי בשורה ארוכה של אזורים בגוף, ובעיקר באזור הפנים. בפועל, הדבר נעשה באמצעות חימום הרקמות, מה שמגביר את ייצור הקלוגן בגוף האדם, ומחדש את העור.

מעבר לטיפול בקמטים, המכשיר נועד לשפר את גמישותו של העור, ולהרגיע את שריריו. המכשיר מגיע עם ג'ל ייעודי, אותו יש למרוח באזור הייעודי בגוף טרם תחילת השימוש. הוא מצריך סדרה של טיפולים, משך כל אחד מהם כרבע שעה. יש לזכור, יחד עם זאת, שהמכשיר אינו מומלץ לסובלים ממחלות לב, מלחץ דם גבוה, מאסטמה, מסוכרת ועוד.

מכשירים מבוססי דיודה פולטת אור (LED), ובכלל זה מכשיר הריג'ו, משלימים את התמונה הטכנולוגית. זהו מכשיר ביתי, אשר משמש בעיקר לאזורי הלחי, המצח, הצוואר והעיניים, ומחירו כמה מאות שקלים. פעילותו נעשית בשילוב שבין חום לאור LED בגוון אדום, אשר משפיעה על סיבי הקולגן, מגבירה את קצב התחדשות התאים ומשפרת את זרימת הדם.

אפשרות נוספות היא הזרקת בוטוקס להעלמת הקמטים.

עוד במוצרי אסתטיקה:

מוצרים לטיפול באקנה

מוצרים לטיפול בצלקות

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-9033651

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר